Friday, March 23, 2007

SoALaN YaNg SeRInG KaLi DiTAnYa

"Berapa untung yang kita boleh dapat dari MyMode ni ? ".....Soalan ni dah banyak kali saya dengar..Setiap kali saya ceritakan pasal biz ni pada orang lain, tak kiralah kawan2 ke, sedara mara atau sesiapa sahaja...

Pertama sekali, saya akan bagitau kat diorang, sebagai Mobile Agent (0-3 orang downline), kita akan dapat PERSONAL RETAIL DISCOUNT sebanyak 50% dari nilai PV kad prepaid tu....

Contohnya :

  • Celcom 10, nilai pV = 0.35
So, 50% dari 0.35 = 50% x 0.35 = 0.17 # (Maka RM0.17 lah kita dapat)

  • Maxis 10, nilai pV = 0.40
So, 50% dari 0.40 = 50% x 0.40 = 0.20 # (Maka RM0.20 lah kita dapat)

P/S : Saya buat pengiraan untuk Maxis 10 & Celcom 10 ni sebab ramai orang suka tanya soalan ni...

Lepas tu, nak tau diorang cakap apa... " La....17 sen je? 20 sen je? Sikitnya...Takde untung pun..."...So..Inilah jawapan yang saya berikan...

" Cik/Tuan/Puan/Kakak/Abang/Adik,

Memanglah sebut 17 sen, 20 sen , kita nampak sikit...Tapi cuba kita fikirkan balik...Selama ni, dah bertahun-tahun kita beli top up kat kedai, SATU SEN pun belum tentu kita dapat balik kan....Beli RM10, dapatlah Maxis / Celcom 10 sekeping...Pastu habis...top up lagi..(Kalau dah 10 kali top up = RM100), tapi apa yang kita dapat? SATU SEN pun tak ada...Kalau saya beli prepaid melalui MyMode ni...Cth : Celcom 10 dapat rebate RM0.17...Top up lagi, dapat RM0.17...10 kali top up (RM100), dah dapat RM1.70...Duit gak tu....Alhamdulillah...Untungnya...:) "

Saya pun terfikir, alangkah ruginya diriku sejak bertahun-tahun yang dulu beli prepaid kat kedai...Apa pun tak ada...Isk..Isk..Isk...Kesiannyaaaaa..............


P/S : Lagi tinggi pangkatnya, maka lagi tinggilah diskaun yang kita dapat & banyak bonus yang menarik menanti anda...





Anda Berminat Nak Join????Klik di sini sekarang :

http://prepaid4u.net/?id=ieta007

atau hubungi saya melalui:

Tel : 013-3720398 (Manita)

Email : manita007@gmail.com

YM : manita0072002


Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle

No comments: