Saturday, March 24, 2007

Apa Kelebihan Bila Join Mymode Ni ???

Hmmm...Nak tahu apa kelebihan yang saya dapat bila saya join Mymode ni? Banyakkkkk........
  • Mulai 24/1/2007 (start join), saya tak perlu lagi pergi ke kedai untuk beli top up...tak payah susah-susah nak bersiap2, start keta gi kedai...Semuanya hanya melalui SMS sahaja..Boleh top up 24 jam sehari..

  • Saya dah jadi tokey prepaid kat opis saya..Memudahkan kawan2 saya...

  • Saya dapat sign up bonus Rm 10-Rm18 apabila ada orang menjadi ahli dibawah saya..Kalau kat kedai, jangankan RM10, SATU SEN pun belum tentu tokey tu bagi komisyen.

  • Saya dah dapat pulangan duit modal saya RM65...Setiap minggu (hari Khamis) duit bonus masuk..Alhamdulillah...Memang berbaloi

  • Setiap kali top up, saya dapat rebate..Kalau dulu beli kat kedai...SATU SEN pun tak masuk..RUGI Betulll...

  • Saya dapat kenaikan pangkat (Chief Mobile dalam masa sebulan lebih)..Selama ni saya kerja dah bertahun2, tetap pangkat tu jugak....

  • Tak perlu risau tentang market, sebab prepaid ni satu keperluan..Hari2 orang akan top up handphone mereka..

  • Company ni pun dah establish..Dah join venture ngan Maybank..Kalau tak caya, gi kat ATM Maybank,cuba lihat dalam Lain2 perkhidmatan-Pembayaran Prepaid-Pembayaran Mymode...Mudah & Senang...

  • Banyak promosi menarik setiap bulan..

  • Tak memerlukan modal yang besar..Hanya RM65 je...

No comments: