Thursday, March 22, 2007

HandPhone Aku Boleh Buat Duit.....Nak Tahu Rahsianya ??


Hai kawan-kawan..Apa khabar? Sihat???? Hmmm kalau rasa2 tak sihat tu, bawak2lah gi klinik, makan ubat & berehat...Semoga cepat sembuh...Maklumlah, sekarang ni musim hujan...

Kali ni saya nak cerita kat korang yang Handphone Nokia saya boleh buat duit...Wah! Bestnyeee...."HP Nokia je ke?" Eh, takdelah, semua jenis HP pun boleh sebenarnya...Hmm korang nak tahu RAHSIANYA????

Bacalah kisah seterusnya..........


Korang pernah dengar tentang MYMODE tak? Sebenarnya saya dah tahu pasal MyMode ni dah lama..Lebih kurang 2 tahun yang lalu...Sejak saya mula2 kerja kat company ni..Time tu officemate saya yang jual..Saya cuma jadi pembeli je....Tak tergerak hati pun nak join ...Sebabnya dulu saya penah join satu biz prepaid ni...Masa saya belajar dulu..Nama dia pun saya dah lupa..Cuma yang saya ingat company dia dulu kat Jalan Pudu..Punyalah mahal yuran dia..Kalau tak silap saya RM200 lebih..Tapi...habuk pun tarak...Kononnya boleh dapat kad prepaid setiap bulan selama setahun...Tipah tertipu bang....Lepas tu saya terus STOP...Tak nak join mana2 biz prepaid...Kuciwaaaaa.....

Tapi sejak beberapa bulan yang lalu , saya selalu dapat email pasal prepaid ni...Macam2 jenis biz prepaid yang saya dapat...Tambahan pulak hari2 saya baca Harian Metro online, saya nampak banner pasal prepaid ni lagi...So, saya pun tergerak la hati nak membacanya...Tengok macam best je....So, saya pun register as free member dalam website tu, then hubungi upline saya (En Hasrol Amri) nak tahu lebih lanjut pasal biz ni...Bila saya dah puas hati, maka pada 24/1/2007, dengan rasminya saya mendaftar menjadi Mobile Agent MyMode dengan yuran pendaftaran sebanyak RM65.00 ....TUNAIIIII....:)...Upline saya En Suhaimizan...(Saya pun x kenal upline2 saya ni sebenarnya....Tak penah jumpa pun...Selalu main call je)...

Mula-mula saya masuk tu, saya ingat nak buat untuk diri sendiri je dulu..Yelah, saya ni kan pengguna Prepaid Celcom...Sambil2 tu saya duk study gak guideline yang upline berikan..Saja nak fahamkan dulu sebelum saya cerita ngan orang...Nanti main cerita je, bila orang tanya x tau nak jawab..Kan susah tu...Hehehehhe...Selain tu jugak saya selalu masuk forum perbincangan diorang..Nak tahu apa masalah yang selalu dihadapi & segala jalan penyelesaiannya, info2 terkini, testimoni, guideline2 dan kata2 hikmah yang berguna untuk saya jadikan panduan di masa hadapan...

Masa minggu pertama saya join tu, bonus saya hanya RM0.10 je, sebab saya baru buat belian Maxis RM5...Top up HP ayah sayalah dulu...Testing....Nampak macam sikit kan....Heheheh..Takpe..Think positive..Selama ni, kalau kita beli kat kedai, SATU SEN pun belum tentu kita dapat..Betul tak kawan-kawan???? Lepas tu saya pun mulakanlah langkah pertama saya dengan menghantar email pada kawan2 ...Alhamdulillah..ada jugak yang berminat...Diorang tanya saya apa benda yang saya buat ni...So, saya ceritakanlah serba sedikit pasal prepaid ni...Syukur ke hadrat Allah, akhirnya ada juga yang berminat nak join sebagai Agent MyMode...Minggu berikutnya, bonus saya dah makin bertambah...RM14.86....So, saya tak berhenti setakat tu aja..Saya teruskan usaha dengan menghantar seberapa banyak email & sms pada kawan2 asaya..Saya korek balik email yang lama2 tu, mana2 email yang ada Forward to Forward tu, semuanya saya hantar...Bukannya kena caj apa2 pun kan...Pastu SMS pulak saya gunakan perkhidmatan yang free ( www.mobik.com)...Alhamdulillah, dalam banyak2 tu ada juga yang berminat nak join..Terima kasih pada semua downline ku...Dari pangkat Mobile Agent, saya naik ke pangkat Mobile Manager pada 21/2/2007..( Dah dua tahun saya keje kat company sekarang, tak naik2 pangkat pun..tapi kali ni saya dapat pangkat Manager) dan akhirnya setelah cukup 8 orang downline saya naik lagi satu pangkat iaitu Chief Mobile pada 5/3/2007...Syukur alhamdulillah...:)...Bonus saya pulak dari minggu ke minggu tetap bertambah..Dah pulang balik dah modal saya yang RM65 tu....Setiap hari Khamis pagi, pasti akan dapat Sms Alert pasal bonus mingguan..Tengah2 tido, bunyi sms..Bukak mata sikit, baca mesej, tengok duit masuk...Alhamdulillah...Kalau dulu hari Khamis tak memberi apa2 makna, tapi sekarang, saya suka menunggu hari Khamis...Hehehhehe...bak kata sorang kawan saya , " Macam orang dah kahwin pulak"...Haahhaha..Sekarang ni saya dalam usaha tengah membantu downline2 saya pulak..Saya pun nak mereka berjaya macam saya....

Amacam kawan-kawan?? Best tak???? Kalaulah dari dulu lagi saya tau yang HP saya ni boleh buat duit senang macam ni, dah lama saya join....:)...Tapi takpe..Lambat atau cepat, rezeki tu tetap ada..Yang penting kita kena rajin berusaha....





BONUS BULAN JANUARY 2007



BONUS BULAN FEBRUARY 2007



BONUS BULAN MARCH 2007



Anda Berminat Nak Join????Klik di sini sekarang :

http://prepaid4u.net/?id=ieta007

atau hubungi saya melalui:

Tel : 013-3720398 (Manita)

Email : manita007@gmail.com

YM : manita0072002




Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle

No comments: