Thursday, March 22, 2007

Kenali Diri Ku



Assalamualaikum w.b.t

Terlebih dahulu salam perkenalan saya ucapkan pada semua yang baru sahaja mengenali diri ini..Ini adalah kali pertama saya tulis blog..Sebelum ni ada gak cuba-cuba nak tulis, tapi semuanya tak menjadi...Tak ada idealah, tak ada masa lah..Macam-macam alasan yang saya cipta...Heheheh....Tapi petang tadi dalam kedinginan waktu hujan sementara menunggu budak2 sekolah keluar, tiba2 je saya dapat idea menulis blog ni...Jeng..jeng..jeng...Bacalah serba sedikit biodata pasal diri saya kat bawah ni...


Nama : Manita Mansor

Nickname : Ieta

Umur : Baru nak masuk 27 tahun...(huhuhu...dah tua dah)

Tarikh Lahir : 9 Jun ( sapa2 nak bagi hadiah tu, bolehlah prepare dari sekarang ye...hehhehehe)

Adik beradik : 3 Orang ( saya yang last sekali)

Asal : Negeri tak cukup 10 ( now stay kat Bangi ngan family. Keje pun kat Bangi gak)

Hobi : Membaca, dengar radio (HotFM), surfing (banyak lagi sebenarnya)

YM : manita0072002 ( sapa2 yang ada YM tu, jangan lupa add nama saya)

Email : manita007@gmail.com


Haa...rasanya cukuplah setakat tu dulu ye..Macam budak2 pulak buat biodata ...Hehehe...Kalau nak tahu lebih lanjut lagi pasal saya, email la saya ye...Jangan segan2...Saya tak makan orang punyer....

Adiossss......












No comments: