Thursday, March 29, 2007

Tips Untuk Agent Mymode

Assalamualaikum kawan-kawan...Kat sini saya ada tuliskan sedikit tips dari rakan saya untuk panduan anda yang telah pun menjadi Agent Mymode...

Apabila anda sudah mendaftar menjadi Ahli Mymode, apa kata buat permulaan ni anda ajak ahli keluarga anda, sedara mara, kawan-kawan untuk join di bawah anda. Ini adalah kerana di dalam Mymode, kalau anda nak UNTUNG BESAR , anda kena kejar pangkat dengan cepat. Pangkat tersebut akan naik bergantung kepada berapa ramai downline di bawah anda. Jadi kejarlah pangkat secepat mungkin. Tapi anda kena ingat. Kadang-kadang ada kawan-kawan yang boleh menjatuhkan anda dan ada juga yang boleh menaikkan anda.Ini hanya sebagai peringatan sahaja .

Tapi anda tak perlu putus asa jika ada kawan-kawan yang mencaci/perli anda. Biarkan saja..Buat tak tau..Jadikan kata2 mereka tu sebagai cabaran...So, tugas anda adalah dengan membuktikan pada diaorang yang anda akan BERJAYA satu masa nanti. Pengalaman saya, masa mula-mula join dulu, saya ajak kawan-kawan/sedara mara join dibawah saya.....Biasalah Orang Melayu kan......Soalan pertama diaorang akan tanya ialah :

"Bisnes ni boleh Untung ker?Boleh jadi Kaya ker?"

Ini lah orang kita.....Kalau nak bandingkan dengan kaum lain....Mana ada bisnes sehari dua boleh jadi kaya....Kecuali jual dadah bolehla...(Hehehhe...Jangan sekali2 lakukan....) Itu pun tetap kena usaha menjual dan carik buyer. Risiko kena tanggung la. Lepas tu dengan modal sebanyak RM65 , nak dapat untung ribu-ribu dalam masa terdekat....Pastu, takut pulak nak keluar kan modal sedikit. Memang tak akan berjaya.........Jika kita berani ambil risiko....pasti kita akan dapat pulangan..Manusia kita ini, dia orang akan join bila tengok income bisnes kita ribu-ribu sahaja....Masa tu baru lah tersipu-sipu datang bertanya...

"Apa bisnes yang kau buat tu?Boleh citer sikt tak? Dulu aku nak join takde modal lah..Dulu tak paham la...Takutlah..."..

Hmmmm....Macam-macam ragam manusia ni kan.......:)





Anda Berminat Nak Join????Klik di sini sekarang :

http://prepaid4u.net/?id=ieta007

atau hubungi saya melalui:

Tel : 013-3720398 (Manita)

Email : manita007@gmail.com

YM : manita0072002


Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle

No comments: